Vart går jag nu?

Förkortning av dagen; Svenskalektion, MTT, historia, kemi och Ish Observer. Jag överlevde första halvan av kemiprovet vilket gjorde mig fullständigt överlycklig, fick till och med en 5a (!!!) vilket fick mig att skutta och hoppa av lycka. Fast imorgon är den svårare halvan av provet. Och imorgon är det skolfoto. Och mina utslag i ansiktet som jag fick under helgen på grund av stress är fortfarande fullt synliga och äckliga. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker ta hand om dem eller täcka över dem. Yuk. Nu ska jag ta ett bad och försöka komma tillbaka till verkligheten efter skolan, sedan ska jag göra matten tills imorgon och till sist ska jag läsa på ännu mer inför kemin. Puss!

Får jobba lite på den punkten? Ehh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0