Är människan det enda djuret som ler?

Tänker just nu på alla bra saker som hänt idag. En kemilektion som gick riktigt bra, en massa glada människor, en Russiaskylt som jag fick från glada Sara, en varm middag väntande efter skolan, bra musik som är så lugn och på så låg volym att jag inte vet om den är riktig eller bara i mitt huvud, ett gäng böcker som fortfarande är olästa och fortfarande är framför mig och väntar på att dela med sig av sina berättelser, tillräckligt varmt väder för att fönstret ska kunna stå öppet.
Har varit negativ de senaste dagarna, trots så mycket att vara glad över. Nu ska det bli ändring på det.

Kommentarer
Postat av: Line

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqpp7dVRjj1ql7qlbo1_500.jpg

2011-09-15 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0