White flowers.

Två prov, check. Två redovisningar imorgon, not check.
Har precis gjort en analysering till svenskan imorgon som jag skjutit upp till sista minuten men att prata lite random i 7 minuter om en dikt är faktiskt inte så svårt när man tänker på hur lätt jag har för att snacka om lite randoma saker.. Ja. Franskan däremot. Lämnade såklart arbetet i skolan så gör det på hålan imorgon. Den ska bara vara två minuter så lite lättare.
Nu? Sova, snälla. Ridningen var jobbig men rensade tankarna lite och jag hoppas, hoppas att jag kan vakna imorgon och känna mig mer som mig själv. Dagarna rinner förbi innan jag hinner tänka efter. Nåja; snart sommarlov i så fall.

Vill, vill, vill, vill, vill, vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0