Uppsatsen färdig!

Bara filmen kvar. Jag är laddad. Säger vi. Försöker intala mig att jag inte förtjänar nya böcker, kläder, smink, teknikprylar, hårprodukter, hårklippningar, gymmedlemskap, vänner, filmer, tandkräm och massa annat ifall jag inte avslutar filmen idag. Det går sådär, jag har fortfarande inte gjort någonting nytt på filmen. Men seriöst - hur svårt får det vara? Jävla film måste ju beskriva massor med grejer pågrund av min supervisor; det skulle bara vara random snack om mina åsikter men nu måste jag även säga hur åsikterna har format mig som person? Vafan är detta för skärp, va? Nu blir det ju ansträngande. Mög?

Nej, kom igen Alison. Tänk på alla framtida böcker, tänk på hur äckliga tänder du får om du inte har tillgång till tandkräm. JOBBA!

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Du klarar det !

2011-05-15 @ 22:50:15
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0