Uppdatering av hårfunderingar.

För tillfället har jag ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår. Det känns väldigt tråkigt för tillfället, så ska ringa min frisör inom kort. Senast jag klippte mig var för snart 8 veckor sedan, den 25 mars, och topparna är så slitna att det inte är klokt. Och färgen har jag inte den minsta aning om vad jag ska göra med. Helst vill jag fixa såkallad dip dye och låta topparna se ut som att jag av misstag doppade dem i någon stark färg, men jag vet att föräldrarna kommer få spel isf.
Riktigt sugen! Speciellt med tanke på att jag kan springa ner till Ica Borgen på mindre än fem minuter och köpa hårfärg och sedan fixa det själv. Men om jag utesluter starka färger? Toppa håret, antagligen köra på att bleka lite eller bara slinga håret i randoma bruna eller ljusa slingor.
Nu, städning. Sedan, gymmet och avsluta research project filmen. Jävla film.

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Äh , skit samma om de inte gillar det, säg bara att det är mode och finns minsann i alla ländernas vogue! Haha. Det är skitsnyggt:)

2011-05-15 @ 16:09:24
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0