It's said that fools fall in love, but I'm pretty sure I'm a fool as well.

"jag menar, varför tänker du ens på en bajsätande hundvän? inte okej, vi som är ett så sött par."

Jag vet raring, jag vet. Kan betala för parterapin ifall det skulle behövas, eftersom jag förstår att du kanske tog illa upp. Men du vet... Bajsätande hundvänner. Kärlek?

I alla fall, efter att ni tagit del i en väldigt givande konversation mellan mig och min fruga, så tänker jag berätta om operation "Duktig dotter". Mamma fyller år på fredag och jag köpte hennes present idag; en stor ask med chokladpraliner från Chocolate och Veronica Maggios senaste skiva. Bror min köpte ett par muggar eller vaser från Marimekko som är mammas favoritmärke och någonting till, så slår vi ihop det när han kommer under dagen. Och under morgondagen ska jag göra en rätt mysig fruktsallad till henne; jag har tänkt köpa hem jordgubbar och vattenmelon. Vattenmelonen ska jag skiva i rätt breda skivor och sedan trycka ut hjärtan ur med hjälp av en kakform och jordgubbarna ska jag doppa i choklad. Om jag inte får pris för bästa dottern efter det så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0