Long distance relationship.

Trillade förbi en tumblr med bilder på söta par. Försöker intala mig att jag inte är intresserad av en pojkvän, nej nej. Men så slog det mig, jag har ju ett långdistansförhållande med min fru där uppe i Norrland. Vafan, jag ska inte ha en älskare vid sidan om det?

Dagen då! Den gick hyfsat snabbt; engelskan ansträngde man sig på och det gick rätt snabbt, kemin var mest lek, matten var jag av någon anledning dötrött under och idrotten var faktiskt rätt skoj. Sedan hem, käka, sova en timme och sedan iväg till stallet där jag blev både trött och svettig; satan va jobbigt det var idag! Men även kul, kommer sakna det under sommaren.
Nu är jag nyduschad och redo för sängen; Imorgon är det nationella i matte, så ska göra livet enkelt för mig. Kliva upp, sminka mig, klä på mig och sätta upp håret snabbt så hinner jag ta det lugnt och äta frukost och allmänt chilla så jag slipper vara nervös. Kommer bli nervös ändå, ehe.

Bara för att den är ytterst söt och för att jag inte har någon bild.

Kommentarer
Postat av: zexxo

du är knepig.

2011-05-18 @ 11:13:22
Postat av: zexxo

jag menar, varför tänker du ens på en bajsätande hundvän? inte okej, vi som är ett så sött par.

2011-05-18 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0