Lite bloggning.

Ska strax krypa ner i sängen och läsa, påbörjade Flickan under gatan som jag fick för några år sedan av någon släkting, och den är faktiskt bra, väldigt bra. Brukar inte läsa deckare - förstår inte varför, men brukar inte bli så helt enkelt. Har både solat och tränat idag, samt ätit nyttigt och tagit en lång dusch. Sov alldeles för länge så orkade inte göra någonting vettigt med min tid, hehe, hoppas jag inte har några stora saker tills imorgon i skolan. Tisdag gäller kemin och matte, onsdag gäller franskan och svenskan och så vet jag att jag har någonting till torsdagen eller fredagen men jag kan inte minnas vad... Nåja.

Idag är det exakt en månad tills det bär av till Grekland igen, det är runt fjärde gången nu. I år blir det hotell med gym till min stora lycka och jag trodde jag skulle dö när jag insåg att jag faktiskt blev glad över att kunna gymma under semestern. Känner knappt igen mig själv längre, jag är ju tjejen som avskyr att röra på mig i onödan..? Känns skönt att ha rubbat på den bilden av mig själv iaf.
Random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0