Kemin får klockan att ticka snabbare.

Ska snart skicka in kemiuppsatsen. Den duger. Precis över 1000 ord och jag minns inte vad gränsen låg på, däremot, så jag hoppas bara att hon inte sagt något speciellt som gräns för isåfall... Ja, då är jag liite körd. Nåja, hade kunnat vara värre.
Imorgon då? Imorgon blir det att vakna hyfsat tidigt (vid, typ, 7! Hjälp?) och därefter ta sig till skolan och hoppas på att överleva franskan. Svenskan och matten oroar mig inte mycket, men den där artikeln vi ska skriva.

Letade efter en passande tumblrbild, men har bara 55 minuter på mig att avsluta in text citationen på essayen innan jag är dödens, så måste stressa lite. Blir lite kul imorgon istället kanske. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0