Josh Duhamel.


Såg på den här snyggingen igår i filmen "Life as we know it". Tyckte den var rätt bra, kanske bara för att han var med?

Och idag då? Har börjat återfå lusten att blogga och i princip skriva ner vardagen så att man kan titta tillbaka på det och skratta åt alla lustigheter. Idag har jag snart läst ut engelskaboken eftersom jag lovat mig själv, dyrt och heligt, att inte läsa någon annan bok innan jag är färdig med den. Har två stycken som jag påbörjat som verkar så satans bra, så stressar lite hehe. Jag har solat och försökt jämna ut bonnabrännan lite; det går sådär. Ryggen är härligt vit i kontrast till armarna som faktiskt (!) börjat få färg nu. Känner mig chockad!
Och snart bär det av till SATS för att göra av med omeletten, mackan och ägget jag käkat idag. Eller nåt. Har börjat känna mig som en kaloriräknare de senaste dagarna, igår köpte jag sorbet istället för vanlig glass bara för att jag läst någonstans att det har mindre kalorier. Besatt, någon?

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0