Inside man, nya kläder, nagellack i orange och chokladpraliner.

Idag började vid halv tio, klev upp och gjorde mig iordning så snabbt som möjligt. Efter det gick jag på en lång shoppingtur inne i stan och köpte upp nästan ett helt studiebidrag hehe. Slutade i nya shorts, linne, en farfarströja som jag vill bo i, lite hårsnoddar och ett orangefärgat nagellack samt massor med armband.

Annars då? Jag sitter och tittar på Inside man, en favoritfilm sedan åratal tillbaka. Varje gång jag tittar på den så märker jag nya detaljer som jag missat tidigare; den är så komplex och hjärnskruvande men ändå rätt simpel och enkel att förstå. Fullständigt jävla klockren egentligen. Älskar så djupt, den gick till och med före en film med Jude Law i en av huvudrollerna och då är den starkt bra!
"You're a magnificant cunt." Har ni inte sett Inside Man, se den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Undrar hur många gånger jag har kommenterat att du är söt?

2011-05-15 @ 20:37:16
URL: http://sigurdsonsara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0