Hämnas på Sara.

Såg att fröken Sigurdson postat en ytterst charmig bild på mig på sin blogg, så tänkte ta tillfället i ära att hämnas lite på henne. Hehe.
Annars då?
Inga läxor tills imorgon i princip. Har mått illa sedan jag kom hem och känt mig väldigt... Ofokuserad. Huvudet känns sådär lätt som när man druckit eller ätit för lite, i princip, trots att jag både ätit och druckit ordentligt idag. Bestämde mig för att inte gymma idag utan köra lite cardio här hemma eftersom mamma är på HIFs match med Christer och därefter läsa lite ytterligare ur Twilightboken. Call it a day efter det, för ärligt talat känner jag mig inte riktigt fit for fight längre.
Fick en plötslig längtan efter att ha en Line vid min sida som skojar om att Twilight är dassapapper. Inte för att hon skojar om det direkt, men ändå. Saknar min bro :(

Kommentarer
Postat av: Sara

Ditt as! Puss!

2011-05-10 @ 08:10:38
URL: http://sigurdsonsara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0