Haha va fan!

Tycker att tyskaläraren borde lära sig vad framförhållning innebär. Projektet ska vara färdigt imorgon och hon skickade mig ett par mail under dagen om hur jag kan förbättra min uppsats, eller snarare; gör dessa ändringarna. Jag har inte kollat min mail på hela dagen och såg det nu. Alison, du är ett hopplöst fall! Har ju hört lärarna uppmuntra oss till att kolla mailen ett flertal gånger under dagen så många gånger, och ändå gör jag inte det. Trodde inte det gällde söndagar med..?
Känns som att jag kommer sitta uppe och skriva på detta projektet hela natten, hehe. Kommer nog strunta i några av hennes kommentarer däremot för det ska tydligen vara jättelätt att få godkänt åtminstone, och mycket mer strävar jag faktiskt inte efter. Måste ju avsluta produkten också och den är det desto mer kvar att göra på... Hoppsan?

Iaf. Istället för att få en bild hade jag tänkt utmana er och föreställa er hur jag ser ut.
En rätt sliten t-shirt, nytvättat fluffigt hår, alldeles superlen och mjuk efter peeling och insmörjning och redo för sängen. Ja, om man då tillfälligt glömmer bort arbetet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0