Enkel cardio.


Den här kör jag ibland, de gånger jag inte orkar ut till gymmet. Den är jäkligt enkel och bränner säkert inte mer än 100 kalorier för man känner sig inte tröttare än efter tio minuter jogging/cykling/crosstrainer/whateverthefuckyoudo, men jag brukar utmana mig med hur många gånger jag orkar tvinga mig själv med att upprepa proceduren.
Idag; tre gånger. Är rätt sugen på att ta en sväng med cykeln nu också och kylas ner lite i den sköna kvällen innan jag hoppar in i duschen och sedan går och lägger mig, men kan inte bestämma mig.
Tror jag ska skapa en träningskategori för bloggen också; ju mer jag påminner mig desto bättre. Risken finns att folk tröttnar ännu mer än dem redan gjort på mig. Oh well, man kan inte göra alla nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0