Chill som fan.

Fick en hjärtattack när jag kom till cykeln för jag kunde inte hitta mina nycklar. Så jag hade lite panik på skolan innan jag hittade dem, i ett litet veck i facket (duh -.-), och sedan cyklade jag hem till tacosen som väntade. Nu ska jag snart skynda iväg till gymmet och köra stenhårt i en timme, helst mer. Känner mig lite extra knubbig och tror det är pågrund av all mat i helgen, så lite extra kan inte skada.
Efter det? Hem, duscha, torka håret och krypa ner i sängen. Läsa lite i boken jag lånat från Sara som är så otroligt enerverande men på något tokigt sätt också rätt bra - jag kan inte sluta - och sedan släcka ljuset för dagen. Är riktigt trött!

Kemin känns bättre för tillfället och projektet är äntligen över; nu gäller det bara att alla kurserna nästa år klaffar. Mr. Moore mailade idag och tydligen är det fortfarande inte okej med mina lektioner... Gah, vad kan nu ha gått fel? Nåja, det får vara morgondagens problem. Nu - gymmet!

I'm working on it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0