25 dagar totalt.

Räknar tiden jag tränat ordentligt och gått på någorlunda bra diet. 25 dagar, bara, sedan torsdagen under påsklovet då Line drog med mig till Sats första gången och fick mig att våga göra någonting annat än att bara småjogga på rullbandet i tio minuter. Märkte ytterligare en detalj som gjorde mig glad idag, rumpan har blivit fastare :'D

Sprang och berättade det för mamma för att skryta lite och hennes spontana reaktion var att ropa "VISA MIG!" Jovisst mamma, dröm vidare, hehe...

Men hon är den goaste mamman i världen, iaf oftast. På fredag ska jag ge henne en överraskning som heter duga; ska köpa hem massa melon och skiva den och sedan trycka ut hjärtan ur den med pepparkaksformar, så att det blir hjärtformade melonbitar. Självklart inte en originell idé - hittade bilder på tumblr som alltid, men ska göra med små former så det blir hyfsat små melonbitar. Mums! Inte enda delen av presenten däremot, det är inte varje år ens mamma fyller 50 år så jag ska slå på stort tillsammans med min bror. Veronica Maggios senaste skiva, en parfym, choklad och allmänt bra uppförande får duga ;)

Bara jag inte äter upp allting själv, hehe... Då har jag problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0