Vardagslugn.

Känner mig som världens nörd för tillfället; på ena datorn har jag tre filmer som laddas ner för fullt och på den andre sitter jag och skriver nu, annars i full färd med att memorera min presentation tills imorgon. Barn i Tyskland, inte alltför tråkigt ämne med tanke på att jag alltid älskat Dennis Gansels filmer, och dels är Max Riemelt som spelar huvudrollen i min största källa inte helt fel att titta på.

Annars då? Utvecklingssamtalet gick bra och omdömena var inte helt fel. Träffade två gamla klasskamrater efter att vi slutat vilket var skoj, slutade vid 12 vilket även gäller imorgon. Alla läxor är omhändertagna dessutom så känner mig ovanligt lugn - jag har inget skolarbete att göra, förutom att lära mig presentationen.
Nu, tillbaka till Max. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0