Dagens största problem är väldigt litet.

Tittade nyss på det näst näst sista avsnittet av den där jäkla serien jag laddat ner. Med andra ord; det är 2 avsnitt kvar. En väldigt chockerande händelse avslutade ett av avsnitten jag såg för några minuter sen, och i boken jag läser håller människor på att dö. Känner mig inte alls lite tyngd av det och får lite klump i magen? Har aldrig ens tänkt tanken, att sådana situationer finns (om även bara fiktionella), och jag tror de flesta blir lite skakiga när de läser/tittar på någonting som utsätter tankarna för det. Borde verkligen sova, men vet att det dröjer ett tag ifall jag enbart ligger i sängen, så klickade in på tumblr som alltid och fnissade lite åt bilder. Smått barbariskt att först sitta tårögd över en katastrof, för att sedan skratta åt något helt obetydelsefullt...
Nåväl; klassiska ryck från ytterligare en tonårstjej.
Så nu när jag rensat skallen på tankar för tillfället ska jag stänga datorn och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0