Börjar förstå konceptet ironi.

Cyklade till skolan imorse och kände mig hyfsat okej, först när jag kom fram märkte jag att jag var hur varm som helst. Det höll i sig rätt duktigt under engelskalektionen och till sist cyklade jag hem igen. Tog tempen. 39 graders feber. Kanske inte precis det man hoppas på och önskar sig, men mamma är glad att slippa köra ut mig till ridningen och kylan ikväll så fail för mig och win för henne haha! Så basically, det jag gjort idag: Sovit.
Och nu ska jag sova lite till innan kvällsmaten blir färdig. Sovgott!
(Märkte ni? Hyfsat positivt inlägg. Kanske är våren som börjar kicka in sin optimism i mig igen. Håll tummarna för det för det vore så skönt! :D)

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

krya gumman<3

2011-03-15 @ 22:27:16
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0