Alpha, Beta, Gamma, Delta, Epsilon...

Känns rätt kul att klasserna i min förra skola var döpta efter det grekiska systemet för nu har jag stött på orden både i engelska och matte.
Idag vaknade jag senare än jag tänkt, efter över 9 timmars sömn, och kände mig utvilad. Har inte sovit hela natten men betydligt mer än förra natten i alla fall! Dessutom rider jag ikväll så då kommer jag vara utmattad när jag väl trillar i säng.
Hann inte föna hela håret i morse utan fick cykla med det halvblött; det torkade på vägen. Känns supermjukt efter lite för mycket balsam och nästan inget hårspray. Ska nog köra inpackning till helgen så det får hämta sig lite efter blekningen i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0