Let it all burn.

Jag brukar inte skriva så deppiga inlägg på bloggen. Eller, jag har i alla fall slutat att lägga upp långa texter om hur jag mår, vad som händer i mitt liv, varför jag känner som jag gör, etc. Ni fattar.
Men för en gångs skull känner jag att jag vill göra det.
Och för en gångs skull ska jag skita i den känslan och inte skriva ut allting.
Men det värsta som finns är att vilja prata med folk som faktiskt visar att dem bryr sig, och att säga nej hela tiden. För att ens mamma inte låter en prata om det, för att man inte får avslöja alla äckliga, missbildade, missformaterade, sjukliga, förvridna hemligheter.
Vill bara ge allting fingret och sova.



Tur att det finns låtar man kan bli positiv och glad av.
Typ när Ed spelar denna. Han är så ärlig, så genuin, att man nästan tror han sjunger till en sjäv.

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Jag älskar dig. <3

2011-01-21 @ 21:26:10
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0