Snelugg har alltid varit fint.


Funderar på att skaffa snelugg igen? Eller åtminstone lite småhår där uppe. Visst var dem för jävliga men det såg ju faktiskt rätt fint ut ibland... Visst gillar ni mongobilder på mig?

Imorgon is The Day. Jag ska snacka om engelskan och bilden. Får jag inte byta så vet jag inte vad jag gör.
Kan inte tänka på annat. Nervös.
Och så måste jag ha läst ut boken tills imorgon men jag har typ en fjärdedel kvar, minst, så blir lite stressläsning nu innan jag går och lägger mig. Måste bara fixa idrottskläderna... Skit att man föddes sist, annars hade jag varit färdig med gymnasiet vid det här laget och haft betydligt snyggare killar inom min ålder (TomCharlieEdAlex.se).
Kul att jag alltid faller för 89or. "Heej, 5 år mellan oss men skit samma ;)" Grymt va?

Kommentarer
Postat av: Juuuliaaa igen! :D

Love denna looken på dig!! make upen,ögonbryna håret allt e helt perfektttt!! :) du när jag kommer tillbaka får du lära mig hur jag gör ögonbryna så där..sjukt fiinnaaa!! <3 <3 <3

2011-01-10 @ 21:46:39
URL: http://adajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0