Okej. Ingen panik nu.

Även om det var min första reaktion. PANIIIIIIK.
Nåja, andas nu, dö inte. Tror jag kan bara lägga mig ner på golvet och faktiskt bara dö på fläcken, inga problem, bara slå av och ligga där som en fisk på torra land och sprattla lite medan livet rinner ur kroppen och medan muskulaturen stelnar. Det låter faktiskt rätt lockande.
Mitt schema är ändrat. Och jag fullständigt, fullständigt, 100 fucking procent, avskyr det.
Jag mår illa.
Jag ska nog prova att skjuta ihjäl mig med soft airguns.

Håller på och laddar upp positiv energi just nu så om ett tag ska ni få se ett inlägg som är raka motsatsen. Men först måste jag bli av med allt det negativa. Pisschema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0