Nyårslöften...

Som de flesta brukar jag ha nyårslöfte.
Fast jag har flera nyårslöften som reserver, eftersom jag alltid misslyckas med något av dem.
Och jag brukar inte prata om mina nyårslöften vidare mycket, dels för att somliga är privata och dels för att det betyder otur. Men nu skriver jag ju?
Ett av mina nyårslöften är att få koll på bloggen bättre och göra den lite mysigare. Den är trots allt min lilla dagbok och när jag tittar tillbaka på allting jag skrivit så ska jag minnas alla tillfällen osv... Så varför inte göra det mysigt? ;)

Har börjat med att skapa en "Milsom"kategori där alla filmer, alla texter, alla låtar, bilder och liknande på Tom Milsom och eventuellt hans vänner kommer hamna - på så sätt blir det lättare för mig att bara trycka fram en hel hög av Tomsaker och titta på när jag känner mig nere ;) Kommer nog fungera!

Bilder från gårdagen kommer snart!
Såhär taggad var jag igår inför mina nya löften!

Kommentarer
Postat av: Mikalkaja

I am really impressed!!

2011-11-18 @ 13:55:05
URL: http://mikalkaja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0