Konsten att andas.

Gäller att inte krascha helt nu, trots att jag vill.
Imorgon ska jag överleva, jag SKA.
Idrotten kan jag gå ifrån lite tidigare och skylla på datorn som jag hämtar ut och som antagligen gör dagen liite lättare. Sen är det matte och då är det bara att bita ihop, sen lunch och då är det rätt lugnt. Biologin överlever jag, engelskan... Kanske. Ska prata med ms Kefeder om att byta till den andre engelskagruppen så får se hur det blir. Sedan IT och eftersom jag äntligen har en dator så kan jag låtsas anstränga mig men egentligen nörda istället och med lite bra musik och kanske en frukt och en bra bok så överlever jag det.
Det svåraste är kemin sist på dagen.
1 och ½ fucking jävla timme, med Kefeder, att bara sitta där och hoppas att snälla, snälla, få överleva. Hur ska det gå till? Det låter omänskligt. Helt jäääkla omänskligt.

Man borde döpa om lektionen till "Hur man förlorar viljan att leva" istället.
Blått hår kanske räddar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0