Förresten...

Ni som märkt det kanske har förstått att den nya kategorin "Tusen vackra saker" (haha jag vet, bögnamn på en kategori) är det nya syftet med bloggen för mig. Jag orkar inte riktigt fokusera på mig själv alltid och då är det svårt att komma på något att skriva om.
Speciellt när livet omkring en kraschar.
Usch va deppigt det lät nu D:

I alla fall - klart jag kommer blogga om mig själv och lägga upp egobilder och allt annat ni älskar med bloggen (älskar ironi) men själva syftet med bloggen från och med nu kommer vara att lägga upp 1000 vackra saker som jag har sett i mitt liv.
Så slipper jag sitta och klura ut saker jag kan skriva och istället skriva ner minnen, platser, människor, låtar, citat, bilder, drömmar, önskningar, förhoppningar, allting i en kategori.
Jag har sett mer än tusen vackra saker i mitt liv så det borde inte vara helt svårt att lyckas någon gång om några år?
Titta bara på människorna i min omgivning.
Helsingborg under vår, sommar, höst och vinter.
Lägenheterna jag bor i.
Min familj och släkt.
Alla mina spotifylistor, alla böcker jag läser, alla kläder jag inhandlar, allt.

Bjuder på bilden.
GUL MF BIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0