Det är sjukt hur mycket jag tänker när jag borstar tänderna.

För första gången i mitt liv så insåg jag att vanliga, helsvenska människor som jag möter i mitt liv...

Dem ser på mig som "Tjejen med det konstiga namnet".
Det slog mig nyss.


Efter 16 år av existens så inser jag att det är så folk tänker när dem frågar hur det stavas och sedan lägger till

"Varifrån kommer du då? Sverige, jaha... Men dina föräldrar då? Sverige dem med... Men ditt namn, varifrån har du fått det då?"


Jag är Tjejen med det konstiga namnet.

Holy crap.

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Snacka om go känsla! Mitt namn är så svenskt det kan bli, från ingmar bergmans dotter.. Typ. Hallå vill också vara lite orginell! Kommer ihåg att jag också tänkte så! "Hon måste vara från England" Haha ;D

2011-01-15 @ 01:32:50
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0