Är det bara jag...?

Kollade i arkivet till webcamen innan och hittade några bilder i början där jag inte ser jätteliten ut. Men sen gick något snett.
För efter det finns det bara bilder med invasioner av söthet.

Så äckligt "sockersöta" bilder som jag bara vill vräka spya över.

Jag vill inte vara söt längre. Jag har hört det tillräckligt länge.
Jag fyller 17 i år och jag ser ut som 12.
Fan, det är starkt jobbat av mig!

Fan, jag ser ju alltid likadan ut?
(om någon känner sig smart och kommenterar "sötnos" nu så dampar jag tillräckligt för att hamna på mentalsjukhus. PUSS)

Kommentarer
Postat av: Juliaaa Kampf!! :D

Du e sjukt sexig hjärtat! allvar nu ;) <3 <3 <3 <3

2011-01-10 @ 21:44:08
URL: http://adajulia.blogg.se/
Postat av: zexxo

sötnos.

2011-01-10 @ 22:11:16
Postat av: L i n n [ S A I K ]

DU ÄR SKIIITSNYGG!! <3

2011-01-10 @ 22:14:06
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0