Framtida planer, budget, inbakat, kemi, historia.

Letade efter en cool bild att lägga upp. Behöver jag säga något?

Idag var en rätt fin dag. Det har regnat mest hela tiden, förutom när jag befunnit mig under tak såklart. Hade tre lektioner som var lika intressanta allihop, spenderade min eftermiddag med att titta på olika universitet som jag kan tänka mig att gå på och att lägga ihop en framtid till mig själv. I huvudet. Eller drömmarna, beror på hur man ser på det.
Räknade de pengar jag har sparat ihop hittills och som ligger i en kär DVDförpackning (wtf?) och funderade på hur mycket en enkelbiljett BORT kostar, och om jag skulle ha råd. Hade typ kommit till Helsingör om jag haft tur? Hehe.

Nu ska jag fläta håret som hastigast och försöka koppla av efter att ha gjort kemi och historialäxor. Inget komplicerat till min stora glädje!

Kommentarer
Postat av: Tess

Skepp o'hoy!

Nu är jag tillbaks med en ny design :)

Vad tycker du!?

2011-08-30 @ 23:03:03
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0