Superman.

Har lärt mig kemin och afrikas länder på en och en halv timme. Nu är huvudet rätt dött och jag vill bara sova, sova, sova. Ska upp extra tidigt imorgon och repetera en gång vid frukosten så jag kommer ihåg allting dessutom, jag hoppas så starkt att minnet inte sviker imorgon för isåfall går det inte vidare bra. Har inte hunnit läsa kapitlen i engelskaboken eller svenskahäftet, men jag gör det på lunchrasten imorgon.
Känner mig som superman ibland, det gör man när man går på IB och lyckas få ihop allt arbete man har att göra på en kort och väl utnyttjad tid. Slår vad om att alla Ish elever har känt sig allsmäktig ibland när arbetet flutit på - har jag rätt eller har jag rätt?

Nåja. Nu ska jag sluta slänga tid på att skriva randoma saker här och istället spendera dem med att sova djupt. Upp tidigt imorgon men tvättade håret under kvällen så slipper bry mig om det imorgon bitti, thumbs up!

Och ännu fler thumbs up för att min musa, min norrlänning, kommer ner till helgen. Halv två på lördag ungefär, och jag kan inte vääänta. Lov och Line, är det L upphöjt till två? För mycket MATTE! I love IB. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0