Quick update;


Fina töser! (snodde bilden från Saras blogg. Fy fasiken va badass!)

Är trött efter en hel del tränande idag och ska snart ut på en lång promenad. Har lyckats bränna mina annars kritvita axlar till en persikoröd färg, ser inte klokt ut, men det räknas väl ändå som färg? Sitter och lyssnar igenom Tom Milsoms låtar medan jag laddar ner musik och jobbar på mitt research project. Känns som en lagom normal lördag för en person i min ålder, eller vad tycker ni? Patetiskt hehe.

And all the songs he played this morning
Were about people like me
Who he'd fallen for or slept with
Or had gotten drunk and slept with just like me

And I know I'm not that great
And there are things about you that I hate
And I know that I'm annoying too
But mostly when I think of you
I feel like I am someone who is irritating, people-hating
Just another drunken lover even if I'm not

Your hair is multicoloured and your eyes are all bloodshot
And I wish that I was special just like you
But I'm not, but I'm not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0