Dudududududududududu... Rage.

1271 ord på Research Project hittills.
Fan. Känns nästan som att jag kommer klara mig ur detta levande! Ja, tills jag tänker på själva filmen såklart... Har inte ens börjat.
Nåja, jag har laddat ner, jag menar samlat fakta och research till det mesta och ska börja filma mig själv någon dag för att få dem få klipp jag behöver med mig själv i. Börjar tycka att detta var min dummaste idé hittills. Jag är egentligen inte kameraskygg, det är mer som jag gör mig till och tramsar för att slippa hamna på bilder, men när någon ber mig att faktiskt ta kameror på allvar så blir jag tramsig igen. Det går inte att vara seriös när någon står och dokumenterar vartenda rörelse man gör; speciellt inte när man känner sig lite fnissig. Eller mycket.
Känns som att jag kommer få göra 20 retakes på varje scen.

Låt oss hoppas att jag inte är så fjollig som jag var när den bilden togs... Isåfall kommer min film sluta som en videoblogg av Amandavardet ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0