Basic info om idag.

Fick skjuts till skolan; score. Gjorde ett snabbt test på Afrikas länder, gick bra, gjorde därefter ett kemiprov som gick betydligt bättre än jag trodde att det gjorde. Bilden gick hyfsat snabbt, lunchen var intressant, matten var åtminstone godkänd och engelskan gick hyfsat snabbt.
Men nyss fick dagen en vändning - utan provocering har mamma köpt nya converse till mig! Blev jäkligt lycklig eftersom babyrosa converse alltid har varit mina favoritskor. Funderar på att köpa ett par svarta eller vita senare, men babyrosa är mina standard.

Lånar bild från lilla Sara, så glada var vi innan vi fick tillbaka matten! Haha efter en intressant lunchrast med andra ord... ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart, läckert intressant! Zkinky! <3

2011-04-14 @ 19:54:15
URL: http://sigurdsonsara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0