Att samla en burk av drömmar och du ligger överst.

Jag kan inte slappna av. Vet inte vad det är, men huvudet går som ett kugghjul utan att göra någon nytta. Stressad men utan att veta varför, liksom, och tror det är eftersom jag är ensam hemma i en lägenhet där ingen annan har varit i ungefär en vecka nu och eftersom jag såg en skräckfilm innan om inbrottstjuvar. Inte smart.

För övrigt känner jag mig väldigt ensam i lägenheten. Den har aldrig känts så stor som nu. Känner mig nästan rädd, men jag vet inte för vad. Kanske börjar bli lite paranoid?


Kommentarer
Postat av: Sara

Om du är rädd darling kommer jag och räddar dig!

2011-04-13 @ 19:43:53
URL: http://sigurdsonsara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0