Gårdagen kunde inte ha slutat bättre.


Random bild på Kate Moss.
Onsdagskvällen var underbar! Hann vara hemma i en timme ungefär innan tjejerna ringde och hämtade upp mig på vägen hem till Julia. Vid 6tiden bar det av, vi fick ta bussen, träffade människor, gick till Sundspärlan från busshållsplatsen.
Och hjälp vad med folk där var! Det tog mig åratal att hitta Elin som jag tänkt och som vi dansade! Känns som att benen kommer trilla av, träningsvärken känns av vad jag än gör. Underbar musik, härliga Sean Banan som fick energin att flöda, grymma människor. Träffade Ahmad från tidigare och mindes den festen han sa "näe, jag kan inte dansa" när jag frågade - nu kan han! :D Älskar verkligen att vara ute och dansa, även om jag dansar konstigt emellanåt och även om folk tycker jag ser billig eller konstig ut, det är ju så kul!

Och nej, inget hångel. Tro vad ni vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0