Tonight I'm stuck in here.

Jaha ja.
Lägret har varit lysande! Så mycket kan jag säga och fortfarande vara positiv. Allting var jättekul, ett gäng med tokiga ungar under ett tak blir aldrig tröttsamt för någon annan än lärarna. Älskar att kunna sluta tänka på läxor och arbete och bara umgås, så mycket lättare och oftast även mindre dramatiskt.
 Att det fanns spindlar överallt lyckades jag sluta tänka på konstant, men en förtydling; usch. Tur nog hade lärarna inte planerat in alltför mycket aktiviteter som de alltid brukar göra.

Så vi fick roa oss själva, vilket jag tycker vi klarade utan problem ;)
Lyckades dessutom få utegångsförbud eftersom mamma rotade igenom mina lådor och oj, där fanns visst öl. Hoppsan, var kom den från?

Random bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0