Thickening the air I'm breathing.


Men vafan...
Så, boyfriend's bundis är sur över att han och jag är tillsammans. Vad gör man?
Just nu vill jag bara be Alex lösa allt med honom och vara vänner igen, jag vill bara ligga lågt, bara ligga lågt... Och samtidigt inte. Hur svårt är det att vara glad för två människors skull, speciellt två som är ens vänner?

För man är ju inte en bra flickvän om man splittrar två bundisar. Och det är ju knappast en bra start på ett förhållande heller.

Dessutom vill jag bara sluta ögonen och vara lycklig.
Som på mattelektionen.
Och veta att jag gör honom lika glad som jag.


Kommentarer
Postat av: L i n n [S A I K]

Skit i honom, han ska inte vara i vägen för din lycka. <3

2010-10-08 @ 21:38:58
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0