Nybakade muffins och myskläder.

Sitter i köket med en outfit i grått - gråa byxor, grå tröja och gråa strumpor. Men det är varmt i alla fall och jag fryser som satan... Fattar inte! Känns som att jag blivit sjukare över natten -.- Kanske var dumt av mig att gå ute i kylan så mycket igår.

Fick mamma att baka pepparkaksmuffins innan så sitter just nu och väntar på att vi ska äta middag, så att jag kan hugga in på efterätten sen. Blir tidigt middag idag för sen kommer hennes pojkvän över och då ska jag allmänt hålla mig instängd på mitt rum.
Vill inte träffa någon idag, ingen alls.
Känner mig eländig med min snoriga näsa.
Usch.

Det är ju tur att man har en snäll mamma som bakar muffins som en tröst.

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Neeej, krya på dg babe! <3

2010-11-13 @ 23:27:04
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0