Gamla datorn fungerar igen.

Vi har alla hört den.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen.
Känner mig sårad, fattar inte att någon kan säga något sånt.

Vill inte ha det såhär, vill inte vara hon som blir sur för ingenting, vill inte vara sur, jag är inte sur.
Och folk fortsätter fråga varför, dem fortsätter säga att dem förstår känslan, dem fortsätter säga att dem finns här och sedan snackar dem skit så fort jag försvunnit.
Och jag bara klagar. Men vad ska man annars med en blogg till?
Jag saknar min bästa vän. ♥

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

I en blogg ska man klaga!



Älskar dig vännen, och du, fy fan vad söt bild på dig! <3

2010-11-30 @ 19:14:40
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0