Krypa ner under täcket och tanka energi.

Vore rätt smart om människor kunde göra egna stationer att tanka på.
Förutom cafeterior då, alltså, typ OKQ8 och Preem för människor. 10 kr / litern för energi vore inte så farligt. Vore extra smart att ha dessa stationer där folk är trötta - exempelvis på bussarna, eftersom folket som åker buss kliver upp tidigt.
Som mig imorgon. Tar bussen 7.38 vilket är tidigt för mig och ska vara med på den första lektionen under fredagen. Har aldrig varit på den förr så ska bli spännande! Eftersom jag funderar på att byta till den engelskagruppen så är det bra att känna efter lite först. (Inte alls så att jag är tvingad att gå dit på grund av researchprojektet, nejdå!) Låt oss hoppas att jag överlever!
Linebild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0