writing bitch

Sitter med hörsnäckorna i öronen och lyssnar på Oasis låt Don't look back in anger på låg volym medan jag fantiserar ihop allt mer av min text. Funderar på att posta den någonstans så jag får lite press på mig och inte tar så jäkla lång tid på mig... Men det känns som att det blir en bok och inte bara en lagom kort följetång.

Till jul vill jag vara färdig åtminstone, och kanske trycka ut den en riktig bok som en julklapp till mig själv att ha i byrån, som en merit att vara barnsligt stolt över.

Mina fina Hannes och Fabian. Dem känns liksom levande i mitt huvud.
Är det konstigt? Ja. Är det skönt? Ja.

Hej Hannes, jag älskar dig?


Kommentarer
Postat av: moa

sv; hehe nej inte direkt ! hänt idag ? :)

2010-08-30 @ 19:03:03
URL: http://moatemrin.blogg.se/
Postat av: moa

jaha okej, ja samma här. nej jag har bara varit i skolan och sen varit hemma och bara tagit det lungt :) vart bor du ? :D

2010-08-30 @ 19:10:07
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0