guilty.

Damn, vet ni hur svårt det är att dumpa någon snällt?

Har träffat Gustav i 2 månader och visst, vi har haft jättemysigt och väldigt skoj. Bl.a. drog han med mig upp till Göteborg så jag fick träffa min bästa vän och gå på Liseberg - stort plus - och så dygnade vi under Helsingborgsfestivalens sista dag men som alltid med mig så har de där stormande känslorna i början av förhållandet gått över. Lite sorgligt, han är så snäll och har matchande åsikter om det mesta... Men jag vill inte ljuga för honom. Imorgon tar det slut.

Egentligen vill jag låtsas som ingenting. Vi har ju kul tillsammans och om man bara slapp... Ja, hångel och allt sånt där ;) Då skulle det vara perfekt, så kanske är jag bara ute efter vänskapen med honom trots allt.
När man inte vill ljuga för någon men samtidigt inte vill såra personen, vad gör man?


while she's still around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0