Mobilblogg från balkongen.

Helt sjukt hur varmt det är idag! Har legat i över en timme i solen och jag njuuter. Läste ut "The Queen of new Beginnings" igår och den var över förväntan, men nu får jag nöja mig med en tummad twilightbok att läsa för jag har inget oläst. Akademibokhandeln snart kanske? Eller födelsedag, och få en trave böcker gratis? Vore inte helt fel. Senare bär det av till gymmet och ikväll spenderas med plugg och städning till min stora förtjusning. Lite sarkasm där på slutet kanske, men jag lyckades i alla fall få det värsta överstökat under torsdagen och fredagen. Bara finslipning på kemiuppsatsen, lite humanities och kanske lite svenska. Rätt chill ändå! Tillbaka till solen, busy single här ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0