Klyftpotatis till måne idag.

Det är ett tag sedan jag bloggade sist och faktum är att jag saknar det lite. Så fort jag läser någon annans blogg får jag lust att uppdatera själv och när jag väl tryckt upp sidan och skrivit lite på ett utkast slår det mig att nej; jag har ju slutat blogga. Känns duktigt att jag inte ens kan hålla mig ifrån bloggen som jag lovat mig så desperat.

Precis innan jag slutade blogga hade jag problem med att uppdatera glada saker och jag tyckte bara att bloggen drog ner mig. Som ett sätt att förklara för de få läsare jag hade att "Hej jag mår inte bra idag, tyck synd om mig" och det blev lite av en vana att skriva sånt, trots att jag inte blev ett dugg gladare för det.
Men nu är jag här igen.
Måste vara tjugonde gången jag börjar om här men jag gillar det. Kommer säkerligen inte uppdatera lika ofta som tidigare (eller ja, mina tidigare försök till många uppdateringar) och det kommer säkerligen inte vara vidare intressant men det har det aldrig varit heller.

Om det fortfarande är någon här och tittar in ibland och ser detta; stort grattis. Du är min i princip enda läsare.

Nu ska jag hoppa in i duschen, tvätta håret och vänta på att datorn ska ladda ner en serie jag jobbat på i snart ett dygn. Det är någon amerikansk bögserie som jag varit nyfiken på i åratal och nu har jag äntligen börjat närma mig att se den. Håller er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0