Vi är av samma blod, du och jag.

Medan regnet öser ner utanför lägenheten sitter jag och tittar på universum. Har gåshud. Det känns som att se in i framtiden; om jag lyckas så långt. Ingenting annat är ett alternativ egentligen, jag ska lyckas. Det är mindre än två år tills dess. Redan nu kan jag maila dem och uttrycka intresse, se till att planera ett besök till våren eller sommaren, kontrollera de skolor som det står mellan. Om det blir den skolan det lutar mot så kommer jag gå ut med ett s.k. Bachelor of Arts Degree. "This degree prepares students for positions as professionals in business, banking, government service, the media, or in the arts." Det står jag nog ut med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0