När man måste skriva av sig lite grann.

Det har inte ens gått två månader och det spinner redan en film i repeat i mitt huvud, hela tiden. Det som varit. Det som är och som händer.
Borde verkligen ta och göra om den där engelskauppgiften där man skrev till det man är rädd för.

"Dear Mr. 'What if I fall in love?', I'm scared of you because you're all I can think of."

Det hade nog gått hem.

Nu är det inte lång tid kvar tills vi ska gå ut och äta, jag, bror, mamma och Christer. Valde en lös klädsel idag. Blev mina ljusa chinos från Tretton, min blåa Zaratröja... Vet ni vad? Jag kan nog visa bild senare istället!

Hade jag kunnat så hade jag gått klädd i den outfiten istället... Häärligt!


Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Förstår att det är jobbigt med ah.. Men, täänk på att du bara lever en gång, på samma sätt man kan ångra någonting man gör, kan man ångra någonting man inte gör. <3

2010-09-26 @ 15:33:55
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0