Hemma hos pappa.

Tänkte ta en bild med webcamen på pappas dator, men tusan också, han hade inte inställt den!
Nåja.
Har varit här på en kort visit nu, käkat pölse och berättat om alla smaskiga detaljer ur mitt jättespännande liv (haha, ana ironin) och ska snart inom Ica Maxi på hemvägen. Min übersnälla pappa (tack igen!) har gått med på att köra mig hem så det är bara att njuta!
Uppdaterar mer när jag kommer hem, eftersom nästan allt skolarbete blev överstökat på bussen hit. Det gillar vi!

Ska nog skriva lite när jag kommer hem. Berättelsen har blivit riktigt lång nu.

Funderar på att posta den här... Men det lär nog aldrig hända.
Random bild från arkivet, längtar till snön!


Kommentarer
Postat av: emma

jag längtar också till vintern! kolla min blogg och kommentera gärna , kram .

2010-09-05 @ 19:34:51
URL: http://eemmatuwezen.blogg.se/
Postat av: Paulinaa

FIN BLOGG

2010-09-05 @ 19:50:15
URL: http://paulinalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0