Dvärgar överallt.

Jag har inte bloggat under de närmsta dagarna - varför? Jag har varit sjuk. Bläbläblä, usch, fy. Men imorgon måste jag till skolan; jag får total megaångest av att tänka på hur mycket jag kommer tvingas läsa igen annars. Det är redan för mycket och jag vägrar halka efter i kemin; hellre dör jag. Vilket är i princip samma sak, fast att dö direkt skulle vara mindre smärtsamt.

Och så ville jag slänga in en sak här också. Pär Lagerkvist, jag menar inte att kritisera ditt verk "Dvärgen" som alla kallar ditt bästa verk, men seriöst. I somliga meningar menar du att dvärgen INTE är en människa. Det är vi visst!
Lite "Midgets have feelings!" moment här. Och dvärgen Alison börjar få feber nu så hon ska nog krypa ner i sängen och sova så länge som möjligt, så hon orkar morgondagen. Fjump.

Kommentarer
Postat av: Line

Egentligen är du ju inte dvärg älskling... om du inte krympt till under 140, fniss.

2011-09-07 @ 09:44:04
Postat av: Sara number bäst Sigurdson

Jag tror du krympt. Puss bäääbi.

2011-09-08 @ 08:31:07
URL: http://sigurdsonsara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0